lördag 6 september 2008

TILT m.m.

Ute ur turneringen på 27e plats. Spelade riiiiiiiiktigt bra poker. Precis innan jag åkte ut torska jag en pott som hade gjort att jag varit top 5 med 27 kvar. Jag fick in pengarna med EssKung mot KungKneckt. Floppar ett ess, men han får två springande klöver för färg. Så ställde två händer i rad sen med olika ess. Och busta på de sistnämnda. Vann i alla fall inköp till nästa års turnering. Sjukt missnöjd dock. Hade ju säkert nått top 15. Antagligen ännu bättre om jag vunnit den potten.. Många usla spelare kvar i turneringen. Har ALDRIG haft tur i slutet av en stor turnering när jag legat någorlunda bra till. Kan man inte få ha tur en gång i livet. Just nu längtar jag bara hem, få träna, träffa Camilla och börja skolan!

I torsdags innan turneringen så åkte vi världens längsta, högsta och snabbaste linbana. Var ganska häftigt men inget man gör fler än en gång. Imorgon ska vi skjuta lerduvor, på måndag blir det antagligen golf. Internet funkar inte på rummet. Så det är svårt att uppdatera, för man orkar inte riktigt ta ner datorn till lobbyn eller så..
Bara en av de svenskarna jag åkte med kvar i turneringen. Låg dock inte särskilt bra till.
Sen var det två andra svenskar från Pokertime kvar. Får hoppas de har flyt.
PEACE OUT!
MVH. Svinto

Inga kommentarer: